Laman Utama

Berita Terkini 29 JUN 2010

Peringatan buat semua WAKIL PENGEDAR dan EJEN JUA-VIA. Anda diminta berhati-hati jika dihubungi oleh pihak-pihak yang tidak bertangganggungjawab dan memujuk anda untuk membeli dan menjual produk-produk STEVIA keluaran syarikat mereka seperti JUS BUAH-BUAHAN dan mereka juga menawarkan EKSTRAK STEVIA dengan harga yang lebih murah, kononnya EKSTRAK STEVIA mereka adalah sama dengan JUA-VIATM . Ini merupakan satu pembohongan yang besar dan kami menganggap aktiviti ini adalah cubaan untuk 'MENCURI EJEN'. Golongan ini tidak ubah seperti watak 'DUBUK' di dalam rancangan NATIONAL GEOGRAPHY yang mana binatang 'DUBUK' ini hanya menunggu sang singa selesai memburu dan seterusnya mereka akan mencuri buruan sang singa tersebut tanpa perlu bersusah payah dengan titik peluh dan tenaga mereka sendiri untuk mendapatkan makanan. Ini adalah perbuatan yang sangat BIADAB dan TIDAK BERTAMADUN.

Pihak Kembara Dagang, tidak henti-henti mengiklankan  produk Jua-Via di corong-corong radio tempatan khususnya di kawasan utara bagi memberi maklumat kepada pengguna dan dalam masa yang sama memudahkan ejen dan pengedar menjual produk Jua-Via. Wakil Pengedar dan Ejen Jua-Via dinasihatkan supaya tidak tertipu dan tepengaruh dengan DAKYAH golongan 'DUBUK' ini kerana, secara moralnya, pihak Kembara Dagang mengeluarkan modal yang besar untuk pengiklanan bagi membantu anda menjual produk Jua-Via. Adalah sangat tidak adil jika iklan yang diberikan untuk mempromosikan produk Jua-Via dijadikan cara mudah untuk menjual produk-produk JENAMA LAIN.

Jadi, Wakil Pengedar dan Ejen Jua-Via dinasihatkan supaya hanya memanfaatkan iklan yang dibuat oleh Kembara Dagang untuk menjual produk Jua-Via SAHAJA. Jangan biarkan golongan 'DUBUK' ini mengambil kesempatan ke atas anda.Sila ambil perhatian bahawa, sesuatu produk 'MELETUP' adalah datang dari syarikat yang kukuk dan dengan pengiklanan yang berterusan. Bukannya hanya mengambil kesempatan di atas iklan orang lain.

Unit Penguatkuasaan, Ibu Pejabat Kembara Dagang sedang menjalankan OPERASI untuk memantau aktiviti yang tidak sihat ini. Jika didapati Wakil Pengedar dan Ejen ada menjual produk STEVIA lain selain dari jenama Jua-Via, keluaran Kembara Dagang, pihak kami dengan serta merta akan menggugurkan namanya dari senarai kami di laman web Jua-Via dan nama mereka tidak lagi akan di war-warkan di radio.

Kepada Pengguna di luar sana, sebagai pengguna bijak anda seharusnya hanya memilih produk STEVIA berjenama Jua-Via ini adalah kerana kami, Kembara Dagang adalah PAKAR tentang stevia dan kami hanya akan memberikan yang terbaik untuk para pelanggan kami.

Sentiasalah pastikan produk STEVIA yang anda beli berjenama Jua-Via, keluaran Kembara Dagang. Jangan terpedaya dengan segelintir besar, golongan-golongan 'DUBUK' ini yang sering dilihat di pasar-pasar malam dan tempat-tempat tertentu MEMPERBODOHKAN pelanggan-pelanggan yang sebenarnya mencari produk Jua-Via. Golongan-golongan dubuk ini sering mendakwa bahawa produk Jua-Via sudah habis dan mereka akan mencadangan produk mereka yang tidak dapat dipastikan kualiti dan keberkesanannya. Tidak kurang pula yang mendakwa bahawa produk 'CIPLAK' merekalah yang sering didengari di radio khususnya di kawasan utara.


Oleh itu kami menasihati pengguna supaya sentiasa mendapatkan Produk Jua-Via yang original.

.....
Unit Penguatkuasaan,
Kembara Dagang
04-4482000 samb 999

___________________________________________


Nantikan Produk terbaru kami iaitu SUSU PEKAT MANIS TANPA GULA / KRIMER PEKAT MANIS TANPA GULA , dimaniskan oleh STEVIA di pasaran tidak lama lagi. Seisi keluarga mesti menggunakannya untuk kesihatan anda dan orang yang tersayang !

____________________________________________



 Pengumuman : Kini anda juga boleh lawati laman web Promosi Jua-Via di http://www.juavia.com.my/

Pejabat Urusan Kembara Dagang & Showroom Jua-Via kini beroperasi di alamat No. 102,& 103, Lengkok Cempaka 1, Persiaran Cempaka, Amanjaya, 08000 Sungai Petani, Kedah Darulaman.



Pejabat Urusan & Showroom di Amanjaya, Sungai Petani, Kedah.


_________________________________________________________________

Satu lagi produk berkualiti dari : Kembara Dagang
PRODUK TERBARU KAMI KINI DIPASARAN



Memperkenalkan - Jua-Via Lite

Berat : 50gram, dapat bertahan selama 2 bulan untuk kegunaan sekeluarga.

Tiada lagi GULA di dalam hidup kita

Tiada lagi KETAKUTAN untuk menikmati rasa MANIS

Tida lagi PERTAMBAHAN jumlah PESAKIT KENCING MANIS

Tiada lagi risiko PENYAKIT KRONIK berkaitan GULA

 
PASTIKAN ANDA MEMBUAT PILIHAN YANG SIHAT DAN TEPAT UNTUK KELUARGA ANDA !

 

JOM GANTI GULA !!!

...... DENGAN

Jua-Via Lite

Lebih Murah ! Lebih Tahan Lama ! Lebih Sihat ! Lebih Jimat !

 
Pengedar Seluruh Negara Diperlukan !

Hubungi HOTLINE :

019-4177004


____________________________________________________________

 


PENGENALAN PRODUK JUA-VIA ™


Jua-Via ™ adalah pemanis semulajadi generasi baru kini telah muncul untuk dikomersilkan. Ekstrak Stevia Tulin yang digunakan untuk menghasilkan produk Jua-Via ™ telah melalui kajian bioteknologi di Eropah yang mengambil masa 30 tahun dan mengambil kira aspek pembaikan kualiti rasa untuk kegunaan pengguna sebagai bahan gantian kepada gula dan sebagai makanan kesihatan. Maka, lahirlah Produk Jua-Via ™. Ianya direka bukan sahaja untuk memaniskan minuman dan menambahkan rasa sedap dalam pembuatan bahan makanan serta masakan malah secara signifikannya dapat meningkatkan taraf kesihatan dan sesuai untuk pesakit-pesakit diabetes, tekanan darah tinggi, obesiti dan sebagainya. Ini adalah disebabkan oleh faktor kebaikan semula jadi yang terdapat di dalam produk ini di samping harganya yang berbaloi-baloi untuk nilai kesihatan anda.

Jua-Via ™ adalah pemanis 100% semulajadi yang mempunyai rasa manis 200 kali ganda berbanding gula. Ianya dihasilkan dari sumber semulajadi (Stevia) yang menawarkan kebaikan semulajadi yang mana tidak terdapat di dalam gula tebu, gula jagung dan pemanis sintetik lain..

Jua-Via ™ mempunyai ketulenan tinggi, tidak berbau dan dihasilkan dari daun stevia berkuali tinggi. Ianya dipasarkan kepada pengguna sebagai ;-

* Jua-Via ™ 80 - @ 80% kandungan kemanisannya. (1 gram Jua-Via ™ =200 gram gula tebu). Gred ini adalah gred yang terbaik untuk dikomersilkan kepada pengguna.


KELEBIHAN PRODUK Jua-Via ™

Jua-Via ™ adalah satu produk baru yang sangat berkesan sebagai pemanis dan penambah perisa dalam makanan dan minuman. Kini ada akan dapat menikmati rasa manis tanpa perlu risau akan sebarang kesan buruk terhadap kesihatan anda disebabkan rasa manis.


Menurut kajian, EKSTRAK STEVIA TULEN mampu mengaktifkan semula ORGAN PANKREAS supaya organ ini dapat berfungsi menghasilkan INSULIN yang cukup dan boleh bertindak balas dengan GLUKOSA dalam badan. EKSTRAK STEVIA TULEN juga dipercayai membantu pesakit-pesakit tekanan darah tinggi dengan berfungsi seakan-akan ubatan KIMIA MODEN. Anda hanya perlu amalkan Jua-Via dalam kehidupan seharian anda untuk membantu pemulihan masalah kesihatan anda.


Cara Penggunaan

1- Bagi pengguna yang sihat - Boleh digunakan dengan semua jenis minuman dan masakan mengikut citarasa sendiri tanpa bimbang akan kesan buruk GULA TEBU.

2- Bagi pesakit DIABETES & TEKANAN DARAH TINGGI - Selain menggunakan Jua-Via sebagai pemanis dalam minuman dan makanan...Dapatkan bacaan gula dalam darah terlebih dahulu. Amalkan setiap hari 1.5 liter air ( air kosong/air tapis/ air masak) sebaik-baiknya dengan air tapisan osmosis songsang ( R.O ). Tuangkan Jua-Via anggaran 5x ganda lebih manis dari citarasa( lebih manis lebih baik ). Habiskan larutan Jua-Via tadi bermula awal pagi hingga sebelum tidur pada waktu malam. Ulang langkah yang setiap hari. Sila dapatkan bacaan gula dalam darah selepas 5-7 hari dan buat perbandingan dengan bacaan sebelum mengamalkan Jua-Via.Teruskan sehingga bacaan normal. Setelah normal, anda hanya perlu guna Jua-Via sebagai pemanis di dalam minuman atau makanan sahaja, tidak perlu lagi amal 1.5 liter larutan Jua-Via td.
   
INFO ! - Produk Jua-Via bukan sekadar MANIS tetapi MUJARAB jika diamalkan dengan cara yang betul dan bersungguh-sungguh seperti yang disyorkan.


PRODUK JUA-VIA ™ INI AMAT SESUAI DAN DISYORKAN KEPADA PESAKIT DIABETES, DARAH TINGGI, OBESITI DAN PENYAKIT-PENYAKIT KRONIK YANG LAIN SERTA ANDA YANG MEMENTINGKAN KESIHATAN !




AWAS !!!!OLEH ITU sentiasalah pastikan anda memilih PRODUK JUA-VIA yang benar-benar TULEN !!!!


Anda mungkin tertipu dengan produk-produk tiruan yang mendakwa produk mereka mempunyai kemanisan 250x - 300x - 350x - 400x - 500x lebih manis dari gula tebu !!!

Oleh sebab itulah, pihak kami menggunakan EKSTRAK STEVIA TULEN STeV80 (200X) kerana hanya gred ini sahaja yang terbaik dan sesuai digunakan oleh manusia sebagai pemanis semulajadi dan MUJARAB !
Kualiti dan keberkesanan EKSTRAK STEVIA tidak diukur dengan KADAR KEMANISANNYA SEMATA-MATA !!!

 
KATAKAN TIDAK PADA PRODUK TIRUAN !!!
02 November 2009

Pihak kami telah mengesan pihak-pihak tertentu YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB cuba mensabotaj JUA-VIA dengan mengeluarkan produk seakan-akan produk JUA-VIA dan dijual dengan harga yang lebih murah dan lebih tinggi (Ketulinan dan Kualitinya DIRAGUI) Pembeli dinasihatkan agar berwaspada dengan pihak tersebut yang kononnya menawarkan 'serbuk ekstrak stevia' dengan kemanisan 300X dan 400x ganda gula tebu. 
Untuk makluman pembaca, SERBUK EKSTRAK STEVIA TULIN mampu mengaktifkan semula ORGAN PANKREAS supaya organ ini dapat berfungsi menghasilkan INSULIN yang cukup dan boleh bertindak balas dengan GLUKOSA dalam badan. EKSTRAK STEVIA TULEN juga dipercayai membantu pesakit-pesakit tekanan darah tinggi dengan berfungsi seakan-akan ubatan KIMIA MODEN. Anda hanya perlu amalkan Jua-Via dalam kehidupan seharian anda untuk membantu pemulihan masalah kesihatan anda.

Oleh itu pengguna dinasihatkan untuk memastikan PRODUK JUA-VIA sebagai pilihan kerana JUA-VIA adalah PAKAR dalam industri STEVIA dan keberkesanannya telah terbukti dan dijamin. JUA-VIA adalah 'PENERAJU INDUSTRI STEVIA MALAYSIA' .Sebut pasal STEVIA, pastikan JUA-VIA.

Kepada EJEN-EJEN sedia ada dan yang ingin menjadi ejen, sila pastikan anda HANYA menjual produk berkualiti BERJENAMA JUA-VIA. Jangan terpedaya dengan harga yang murah serta keuntungan yang berlipat kaliganda. Ini adalah kerana tuan- tuan mungkin secara tidak langsung akan 'MENIPU' pengguna dengan menawarkan produk yang TIDAK BERKUALITI & KEBERKESANANNYA DIRAGUI. Oleh itu sentiasa pastikan SEMUA PRODUK STEVIA tuan-tuan adalah BERJENAMA JUA-VIA.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi HOTLINE INFO PRODUK 012-4843004.

Untuk memesan Jua-Via secara online, sila buat bayaran melalui maklumat di bawah ;

Nama Syarikat    : Kembara Dagang
No. Akaun Semasa : CALL FOR DETAIL

Bank : Maybank 

Sila emailkan atau sms butiran bayaran, nama penuh dan alamat penerima ke nombor 019-4177004 atau email ke juavia001@gmail.com.
Sila tambah RM 5 kos penghantaran bagi semenanjung Malaysia dan RM 8 bagi Sabah & Sarawak. Penghantaran melalui Pos Laju.

Satu unit produk Jua-Via cuma berharga RM 36.00 sahaja untuk Semenanjung Malaysia dan RM 38.00 untuk Sabah & Sarawak.

Satu botol Jua-Via Lite berharga RM 49.00 untuk Semenenjung Malaysia dan RM 52.00 untuk Sabah & Sarawak.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Berita Terkini !!!  27 FEBRUARI 2010


UNTUK MAKLUMAN !

PENGEDAR TUNGGAL WILAYAH / NEGERI DIPERLUKAN SEPERTI DIBAWAH ;


1- PENGEDAR TUNGGAL WILAYAH


2- PENGEDAR TUNGGAL NEGERI 
                                                                
3- MASTER EJEN EKSKLUSIF, MASTER EJEN, EJEN AKTIF& EJEN MOBILE DIPERLUKAN DI SELURUH MALAYSIA.


Keuntungan Lumayan menanti anda melalui perkongsian BIJAK !

No response to “Laman Utama”

Post a Comment