Berita Terkini

Berita Terkini !!!  12 JANUARI 2010

UNTUK MAKLUMAN !

Pihak Kembara Dagang sedang dalam proses menyusun semula sistem pemasaran TRADING yang lebih efisyen dan buat masa ini Kembara Dagang sendiri yang menguruskan PEMASARAN untuk Produk Jua-Via.

Pihak Kembara Dagang tidak melantik mana-mana PENGEDAR TUNGGAL peringkat NASIONAL buat masa ini.

Pihak Kembara Dagang  sedang mencari pihak-pihak yang berminat untuk dilantik sebagai PENGEDAR TUNGGAL NEGERI / WILAYAH ATAU ZON terutamanya ZON PANTAI BARAT (Perlis, Kedah, Perak, Selangor,) ZON SELATAN (Negeri Sembilan, Melaka dan Johor) MALAYSIA TIMUR (Sabah & Sarawak).

Pihak-pihak yang berminat, sila berhubung terus dengan Pengurus Besar, Kembara Dagang di talian (012-4843004 - En. Fadli) atau Pengasas Produk ditalian (019-4177004 - Pn. Juana).

Keuntungan Lumayan menanti anda melalui perkongsian BIJAK !





31 Disember 2009

Harga gula naik 20 sen

PUTRAJAYA: Harga runcit gula dinaikkan sebanyak 20 sen sekilogram kepada RM1.65 di  Semenanjung dan RM1.75 di Sabah dan Sarawak mulai 12 tengah malam ini berikutan kenaikan harga gula mentah dunia, demikian diumumkan Ketua Setiausaha Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Mohd Zain Mohd Dom di Putrajaya hari ini.
Petikan dari akhbar harian METRO
GULA OH GULA !!
Gula Oh Gula, Engkau Tiada Aku 'GILA',

Gula Oh Gula, Engkau Naik Harga Aku 'MERANA'

Gula Oh Gula, Selamat Tinggal Selamanya,

Gula Oh Gula, Mulai Sekarang Aku Tukar Kepada 'Jua-Via'.





JOM GANTI GULA !
BERTUKARLAH KEPADA JUA-VIA !



BERITA ! 03 Disember 2009


KENAPA ANDA PERLU MEMILIH PRODUK JUA-VIA ?

1- Produk berkualiti dari KEMBARA DAGANG. (Kembara Dagang adalah PENERAJU INDUSTRI STEVIA MALAYSIA)

2- EKSTRAK STEVIA TULEN yang digunakan telah melalui proses penyelidikkan berterusan selama lebih 30 tahun di Eropah dan diluluskan oleh FDA.

3- EKSTRAK STEVIA TULEN yang digunakan dihasilkan oleh daun stevia berkualiti tinggi yang diperolehi dari ladang tanaman stevia terbaik di dunia.

4- EKSTRAK STEVIA TULEN yang digunakan diproses dikilang yang bertaraf GMP, HACCP, UKAS dan ISO 9001. Melalui proses pembungkusan dengan kaedah IMP (Islamic Manufacturing Process) di Kilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice).

5- Keberkesanannya telah terbukti terhadap pesakit DIABETES, DARAH TINGGI, dan OBESITI yang pihak kami telah jalankan testimoni

No response to “Berita Terkini”

Post a Comment