Informasi Jua-Via



KENAPA ANDA PERLU MEMILIH PRODUK JUA-VIA ?
1- Produk berkualiti dari KEMBARA DAGANG. (Kembara Dagang adalah PENERAJU INDUSTRI STEVIA MALAYSIA)

2- EKSTRAK STEVIA TULEN yang digunakan telah melalui proses penyelidikkan berterusan selama lebih 30 tahun di Eropah dan diluluskan oleh FDA.

3- EKSTRAK STEVIA TULEN yang digunakan dihasilkan oleh daun stevia berkualiti tinggi yang diperolehi dari ladang tanaman stevia terbaik di dunia.

4- EKSTRAK STEVIA TULEN yang digunakan diproses dikilang yang bertaraf GMP, HACCP, UKAS dan ISO 9001. Melalui proses pembungkusan dengan kaedah IMP (Islamic Manufacturing Process) di Kilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practice).

5- Keberkesanannya telah terbukti terhadap pesakit DIABETES, DARAH TINGGI, dan OBESITI yang pihak kami telah jalankan testimoni.



KENAPA PRODUK JUA-VIA MENGGUNAKAN EKSTRAK STEVIA TULEN GRED 200X GANDA LEBIH MANIS DARI GULA TEBU ?

Ekstrak stevia mempunyai pelbagai JENIS DAN GRED. Kemanisannya bermula dari 100x hingga 500x ganda lebih manis dari GULA TEBU. Gred yang terbaik adalah daripada GRED STV80 (200X) yang mempunyai kemanisan 200X ganda gula tebu sebagaimana yang digunakan dalam pembuatan PRODUK JUA-VIA.
GRED STeV80 (200X) yang digunakan dalam pembuatan PRODUK JUA-VIA telah diuji secara saintifik dan terbukti bukan sahaja sebagai pemanis semulajadi dengan kalori & karbohidrat sifar malah sangat MUJARAB untuk membantu pemulihan kesihatan anda yang berkaitan dengan gula dalam darah dan juga tekanan darah.
Oleh sebab itu, pihak kami tidak menggunakan gred selain dari GRED STeV80 (200X). 

GRED-GRED yang lain adalah TIDAK DISYORKAN kerana TIDAK BERSESUAIAN DIGUNAKAN SECARA LANGSUNG OLEH MANUSIA dan TIDAK SESUAI DENGAN SISTEM METABOLOSMA BADAN. Gred yang mempunyai kemanisan 100x - 150x ganda misalnya adalah GRED yang paling kurang berkualiti dan bercampur dengan serbuk daun yang berwarna hijau. Manakala Gred yang mempunyai kemanisan 250x , 300x, 400x dan 500x ganda manisnnya pula biasanya digunakan dalam industri PHARMACEUTICAL sebagai pemanis ubat-ubatan. Gred-gred ini tidak sesuai untuk kegunaan INDIVIDU DAN INDUSTRI MAKANAN.

 
Gred kemanisan yang terlalu tinggi contohnya GRED 300X, 400X, dan 500X ganda adalah terlalu pahit walaupun digunakan dalam kuantiti yang sedikit dan memang sangat tidak sesuai digunakan secara langsung oleh manusia.

No response to “Informasi Jua-Via”

Post a Comment