Testimonial


1) En. Md. Khir @ Mat Isa bin Ismail, Kampung Padang Mahligai, Sidam Kiri, 09400 Padang Serai, Kedah

Testimonial : Saya adalah salah seorang pesakit diabetes. Setelah menggunakan produk Jua-Via, ia mampu mengawal paras gula di dalam darah saya walaupun saya makan macam-macam sempena musim buah baru-baru ini. Paras gula juga menurun setelah saya terus menggunakan produk Jua-Via. Sekarang ini saya adalah salah seorang EJEN produk Jua-Via. Pesanan saya kepada pesakit-pesakit diabetes, anda tidak perlu berpantang manis lagi, dengan Produk Jua-Via kita boleh menikmati rasa manis tanpa risau paras gula dalam darah akan meningkat.

2) Cik Solehah , Alor Setar, Kedah.

Testimonial : Saya amat terkejut dan bimbang apabila mendapati bacaan gula dalam darah saya mencapai 15.0 mmol di usia awal 20an. Namun setelah saya  mengamalkan Jua-Via tidak sampai habis 2 botol, Alhamdulillah bacaan gula dalam darah saya turun ke paras normal 4.7. Tiada lagi rasa lesu, dan saya lebih cergas. Kini, bacaan gula saya tetap normal walaupun saya makan macam biasa. Saya terus mengamalkan Jua-via dalam setiap minuman saya setiap hari. Terima kasih Jua-Via. Saya adalah pengedar Jua-Via di Kawasan Alor Setar, Kedah.

3) En. Nik Husin Bin Mat, Felda Jerangau, Terengganu.

Testimonial : Saya adalah pesakit darah tinggi dan masalah saluran jantung tersumbat. Alhamdulillah selepas habis sebotol Jua-Via kesihatan saya kembali normal. Terima Kasih Jua-Via.




4) Pn. Mariam, Kepala Batas Sbrg. Perai, Pulau Pinang.

Testimonial : Saya pengidap kencing manis dengan bacaan 16.8 mmol. Sukar dan merasa sakit ketika hendak membuang air kecil. Setelah saya mengamalkan Jua-Via hampir tiga minggu, bacaan gula dalam darah saya TURUN hingga 8.8 mmol dan tiada lagi masalah membuang air kecil. Ketegangan di belakan leher saya juga hilang.  Saya akan terus mengamalkan Jua-Via sehingga betul-betul sembuh seperti pengguna lain. Saya tidak lagi menggunakan gula biasa dalam makanan dan minuman keluarga saya, kami menggunakan Jua-Via lite sebagai pengganti gula dan penambah perisa dalam makanan dan minuman. Saya dan keluarga saya YAKIN dengan JUA-VIA dan JUA-VIA LITE.

5) Pak Ngah Pa (Kubang Semang) Bukit Mertajam

Saya pengidap kencing manis dan darah tinggi lebih dari 10 tahun. Saya juga mengambil suntikan insulin setiap hari tetapi bacaan gula dalam darah saya tak pernah turun bawah dari 12mmol. Setelah mengamalkan jua-via dan jua-via lite setiap hari selama 1 bulan, kini paras GULA DALAM DARAH saya TURUN ke paras 7mmol dan tidak pernah naik lebih dari 10 mmol. Kini saya rasa lebih segar, lebih selesa dan lebih tenang. Tekanan darah saya juga sudah normal. Saya kini telah menjadi pengguna dan PENGEDAR SETIA Jua-Via. Saya berharap orang lain juga akan beransur sihat seperti saya. Jika saya yang sudah tua ini boleh berjaya, anda di luar sana yang lebih muda, pasti juga boleh berjaya !

*** Hasil daripada maklumbalas dari kebanyakkan pengguna mendapati bahawa produk Jua-Via bukan sahaja berfungsi sebagai pemanis semulajadi dan mengawal paras gula di dalam darah, malah dapat menurunkan paras kandungan gula di dalam darah serta menyebabkan mata yang kabur akibat penyakit diabetes (kencing manis) menjadi semakin terang ***

_____________________________________________________________________

Antara testimoni lain dari EJEN ALOR SETAR - CIK SOLEHAH
En. Ahmad, Alor Setar.

Testimonial : Diabetes dari bacaan 13.7 turun 4.8





En. Abu Kasim, Alor Setar

Testimonial : Diabetes dari bacaan 15.5 turun 8.00 (1 bulan)





En, Salehuddin, Alor Setar

Testimonial : Pengidap Diabetes selama 20 tahun. Bacaan 12.6 turun ke paras 6.00 (2 bulan)




Pn. Harisun, Alor Setar

Testimonial : Diabetes dari bacaan  8.1 turun 5.8 (2 bulan)





Pn. Che Mas, Alor Setar

Testimonial : Diabetes dari bacaan 13.4 turun 4.4





En. Hanafi, Alor Setar

Testimonial : Diabetes dari bacaan 18.00 turun 8.00





Hj. Ahmad, Alor Setar

Testimonial : Pesakit lumpuh dan darah tinggi. Sebelum ini tak boleh memandu, setelah menggunakan Jua-Via, tenyata lebih segar dan sihat. Sekarang sudah boleh memandu.






RAMAI YANG TELAH MENCUBA DAN BERJAYA, ANDA BAGAIMANA ???

No response to “Testimonial”

Post a Comment